Be happy!

"It always seems impossible until it’s done." -Nelson Mandela

Tot noi!

1 Comment

Cine suntem atunci cand avem impresia ca am pierdut tot si nu stim incotro sa ne indrepam!? Suntem noi intr-o noua situatie, un nou inceput! Avem posibilitatea sa luam totul de la zero si sa ne cream lumea pe care ne-o dorim si pe care o visam! Totul depinde de noi si de cat de mult ne dorim acest lucru! Timpul trece si lumea se desfasoara in fata noastra! Trebuie sa ne facem curaj sa mergem mai departe! Imi doresc sa ajung peste cativa ani si sa nu regret nimic din ce am facut sau ce voi face! Mai bine regret ca am facut decat ca nu am facut! 🙂

One thought on “Tot noi!

  1. Au fost cu siguranţă clipe în care nu mai exista nicio speranţă, clipe pe care cu totii le-am avut. Au trecut şi pentru mine, şi pentru cei din jurul meu, au trecut şi pentru tine,… sunt convinsă 😉
    De cele mai multe ori îmi place să spun că viaţa e frumoasă, nu cred că e nevoie să o repet, dar niciodată nu e suficient să îţi spui: viaţa e frumoasă. Viaţa e frumoasă, dacă vrem noi să fie aşa.
    Întotdeauna au fost nemultumiri, întotdeauna au fost îndoieli,…dar dacă credem în noi măcar un pic, putem trece peste ele.
    Până la urm o viaţă avem şi ar fi păcat să nu încercăm să obţinem totul de la ea.. Trăim acum, măcar de asta suntem siguri. Totul are un sfârşit – întâmplări frumoase, bucurii, iubiri, minuni de o clipă. Şi nu trebuie să le uităm, indiferent cât de greu ne este în clipa asta. Aceste momente nu sunt decât dovada că întotdeauna există un nou început…si tot noi suntem…..

Leave a Reply

